Merhaba güzel insanlar💐 süreç ile ilgili yazılar okuyorum videolar izliyorum sürecimi paylaşıp birbirimize destek olalım istedim benim bu süreci anlatacağım kimsem yok daha doğrusu anlatıp üzmeye kıyamıyorum. Bizde sperm düşüklük ve hareket sorunu var 1,5 yıllık evliyiz 10 aydır istiyoruz 3 aydır eşim tedavi görüyor bu ay aşılama isteğinde bulunacağız şartlar olgunlaşmıssa eğer. Değerlerimizde artış var henüz istenilen seviyede değil. Daha önce aşılama ile olumlu/olumsuz deneyim yaşayan ya da aşılama tedavisine başlayacaklar bu gönderide buluşalım, herkes en hayırlı en kısa vakitte kolaylıkla bebek müjdesini alsın inşallah🧿🙏🏻💐