Linagul Merhaba, bebek için olana ıslak mendilden ziyade pamuk koyabilirsiniz. Islak mendiller her ne kadar temiz olsa da pamuk daha iyi oluyor. İlk günden doktorlar emzik önermiyor ama duruma göre siz bilirsiniz. Biberon da aynı şekilde, meme reddi olmaması için önermeyeceklerdir. Sütünüz gelsin diye emzirmeye öncelik vereceklerdir, ama olası mama kullanma durumları için gerekli olabilir. Bebeğe birkaç tane daha zıbın koyabilirsiniz. Erkek bebekse bazen bez açılır açılmaz kazalar olabiliyor 😊
Kendiniz için olan çantaya gümüş kapak da koyabilirsiniz. İlk çocuğunuzsa emzirme hassasiyet yaratabiliyor. Kendi sütünüzü sıkıp kapağı koyarsınız rahat olur. Sezaryense kesinlikle depend, normal doğumsa ped daha çok lazım oluyor. Bir de hoşaf hazırlayıp yanınıza alın derim. Pijama takımı önden düğmeli olan olursa daha iyi. Hırka veya yelek de koyabilirsiniz kendinize.
Bana hemen korse taktırmışlardı, gerçi sezaryen sonrası gaz çıkarmak önemli, korse bunu engelledi ve çok kıvrandım ama siz yine de bulundurabilirsiniz.