cerengeredeli İlk gebelikte en erken kaçıncı haftada hissettiniz. Ben 12+4 oldum gün içinde bir iki defa karnimda tık diye bir şey oluyor böyle hiç olmuyordu
Yildirim35 cerengeredeli onlar bağırsak hareketleri olabilir ilk gebeliğim de 25. Haftalarda hissettim 2. Gebeliğim de 15 16. Haftalarda çok az az hissettimm
Cnhavva cerengeredeli ben 15 gibi biseyler hissetmistim ama adini koyamiyodum demekki canlaniyomus o aralar cunku suan hissettiklerim gibi gaz degilmis bence gaz olsa anlasilir zaten herkes vucudunu taniyo o daha farkli
Nilayy95 cerengeredeli ikinci gebeliğim evet tam senin haftandayken tık hissettim şu an 15. Haftadayım geçen sağ alt tarafımda toplandığını bile hissettim 🙃
Annesininbitanesi İlk hamileliğimde 22 haftada hissettim bu sefer 16 haftalıkken hissettim genelde ilk bebek hareketi sandığımız şeyler bağırsaktaki gazdan kaynaklı oluyor demişlerdi bana
Aslaninannesi_ İlk gebeliğim 17.haft hissettim 12.hafta hissetmen imkansız canım bagırssk hareketidir
Handenur1 Bende 19. Haftadayım ilk gebelik oturup saatlerce karnımı dinliyorum hareket edicek mi diye ama beyfendiden tık yok😂 bazen bağırsak mı değil mi anlayamadığım pıtırtı oluyor içerde sadece ama bebek diye konduramıyorum 🥹
cerengeredeli Nilayy95 bağırsak hareketi olsa fark ederdim ki öyle gazda yok bence bebekti ya hiç böyle olmamıştı uzandım dinleniyordum bir kere tık etti🥹
Queenhera İlk gebeliğim, 20+4 bugün. 17.Haftadan beri Hafif hafif vurduğunu hissediyorum. Haftalar geçtikçe de artıyor 🫶🏻