Newmomdml ben sezaryen doğum yaptım, iki gece hastanede kaldım, ilk gece hem eşim hem annem, ikinci gece eşim ile kaldık. Bir sıkıntı yadamadik gayet güzel rahat geçti, ilk gece de annem olmasa halledilirmiş ama güvenemedik. Zaten hemşireler çok yardımcı oluyor, bebek ile alakalı her durumda