Zehra_arsln Kızlar Şubat ortası gibi 32 haftada oluyorum fakat ben Şubat’ı bitirip öyle çıkmak istiyorum 32 haftadan sonra 2 haftalık çalışabilir raporu alabiliyor muyum bilen varmı