ShutUp
32+6 haftalık hamileyim
1 cm açılmam başlamış
Ve sancılarım çok yüksek düzenliydi
Protein kacakligi çıktı
Tansiyon yüksekliği
Cuma gecesi günü yatış verildi
Daha bugün çıktım
Erken doğum riskim var
Bebeğe ciğer geliştirici iğne vurdular iki zor bana sürekli serum ilac verdiler
Perşembe günü gel dedi dokturum
Bakalım nasıl bir yol izleyecez