beyzaao Kızlar 38 haftalığız şu anda ada çayı içmeye başlasam bi zararı olur mu yani açılmayı yada sancıları getiriyor sanırım ama içen var mı zararlı mıdır
Nananan beyzaao ben ilk çocukta 36′dan sonra günlük 2 fincan adaçayı 3-4 tane de hurma yedim hergun kendi sancım hiç olmadi ama açılmam 3 cm olmuştu sancım hiç yoktu 41+1 de suni sancı aldım doktor muayene ettiğinde doğumun çok kolay olur dedi açılmam da sancıdan sonra çok hızlı oldu güzel bir doğum oldu 2 saat Sanci çektim Bana faydası oldu
Simgekantar beyzaao şuan 40 haftalığım. 38 de açılmam başladı doktorum her gün bir bardak adaçayı içebileceğimi söylemişti
Larraa Artık doğum haftalarına gelmişsiniz bir zararı olmaz bence abartmadığınız sürece. Dediğiniz gibi doğumu başlatmaya yardımcı olur. Bir de ahududu yaprağı çayı var doğumu başlatmak için çok iyi olduğunu biliyorum onu da deneyin isterseniz 🌸
beyzaao Larraa ahududu yaprağı çayı marketlerde yok sanırsam onu bulamadım aktara gidebilirsem oradan alayım diyorum onu bende duymuştum 😊
Mihraliesra Hayır bir zararı olmaz artık vaktiniz gelmiş zaten aksine yardımcı olur günde iki fincan içebilirsiniz 😊
Nananan beyzaao bende başlayacağım geçenlerde nst de sancım çıktı o yüzden şuan başlamak istemiyorum 36 dan sonra başlarım hemde garantiye almış olurum erken doğum risk fln da kalmaz en azından