Ezel123 Yaşayan var mı erken doğuma sebep oluyor mu kaçıncı haftada doğum yaptınız kanamam var sandım doktora söyledim enfeksiyondanmis o akıntı bebeğin eşinin önde olduğunu öğrendim Progestan verdi
Mucizee80 Ezel123 altta mi önde mi ben ilk gebeliğimde ön duvarda yerleşimliydi sadece hareketleri çok hissetmyrdum normal doğuma engel değildi ama ben sezeryan oldum bazı sebeplerden dolayı
esca344 Ezel123 önde olması herhangi bir risk taşımıyor sadece heraketi az hissediyorsunuz önemli olan asagıda olması o zaman kanama vs olabiliyor yukarı çıkmazsa tabi çoğundan ileri haftada çıkıyor dedi doktor benim de asagıdaydı rahim ağzını kapatmadığı için sorun yokmuş
Ezel123 Ezel123 ama rahim ağzını tam kapatmıyor dedi erken doğum gibi bir şey görünmüyomus şuan ama kanama olursa ciğer geliştirici dedi
Ezel123 Mucizee80 doğum şekli önemli değil yeter ki erken doğum olmasın yolun yarısını bitirdik dörtte üçü kaldı 🙏