37 günlük bebeğim var emziriyorum tarçın limon maydonoz ve salatalığı karıştırıp bi detoks suyu yaptım araştırdım ama emziren anneler içebilir mi diye tarçın süt yapıyormuş filan içmekte bi sakınca yokmuş fazla tüketilmedıgı takdirde aranızda tüketen var mı yada içsem birşey olur mı süte filan aşırı ödemim var kendimi çok kötü hissediyorum atmam gerek