Belgin2025 Bebeğim 37 haftalık doğdu hızlı nefes alıp vermekten dolayı küveze alındı böyle Bi durum yasayan varmı kaç günde çıktınız bebeğim 3140kg doğdu
_ozlmm Belgin2025 37+2 de oğlum 3050 kilo doğdu ve hızlı nefes alıp veriyor diye küveze aldılar 4 gün falan kalmıştı çok şükür bir problem olmadı 🙏
Esmeh Belgin2025 benimde oğlum solunum sıkıntısı yüzünden kuveze girdi ve 2 hafta kaldı ayrıca sarılık da olmuştu
Deniz4848 Çok geçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşallah Biz yaşadık aynı durumu. Oğlum 36+2 de 3300 gram doğdu solunum sıkıntısı ile entübe edildi 8 gün sonunda taburcu oldu çok şükür şu an 2.5 aylık
Belgin2025 Deniz4848 inşallah bende Kavuşurum çok korkuyorum yarın 3 gün olacak Bn taburcu olucam oğlum kalacak