Xaza Kizlar adetim baya kecikti testlerimin hepsi negatif biktim artik test almaktan tek çizgi görmekten. Gebelik olsaydi şimdiye silikte olsa çikardi dimi? Hiç adet düzensizliğim olmadı bu gúne kadar. Geçen ay düşük yaptim onan bu yana adet görmedim ne yapacağimida bilmiyorum/
Xaza Bu da 23,24,25 aralik doktor kontrolum de doktorum yumurtalarimin büyüdüyünü söyledi muhtemelen o aralarda patlama oldu yani onan bu yana baya zaman geçti diye düşünüyorum. Adet olmam gerek ama olamiyorum ağrilarim da var azar azar🥲