gevezeyazar1 Kızlaaar ya 15 ocakta randevum 8 ocakta lekelenmem oldu acile gittim progestan verdi geçti az önce gene bi lekelenmem olmuş ilacı kullandığım halde böyle bişey yaşayan var mı çok açık pembe rengi
gevezeyazar1 gevezeyazar1 üstte kalsın lütfen içimi rahatlatın lütfen hapı günde 3 e çıkarsam sıkıntı olur mu
Angel19 gevezeyazar1 benim de lekelenmem olmuştu Protestan fitil bi tane kullanıyorum günde .cok ayakta durunca benden de geliyor ama doktor içerde az kanama alanı var kendini dışarı atacaktır demişti .belki sizin de olan kanınız geliyordur
LeylaAB gevezeyazar1 14+5 güne lekelenmeyle başldım artık içim sıkılıyor beşinci haftadan beri ha düzeldi ha geri başladı diye inşallah sizinki hemen geçer yorucu bir süreç
gevezeyazar1 Angel19 inşallah geçen acilde bakmadılar bile hap verip gönderdiler hap kullandığım halde leke olunca korktum biraz
Angel19 gevezeyazar1 kırmızıya dönmediyse çok endişe etmeyin ama yine de doktorunuza görünün en doğru bilgiyi o verecektir geçmiş olsun 🥰