Kızlar selam ben 6+4 haftalık gebeyim. Elenatal 1 bende aşırı mide bulantısı yapıyor. Kusturuyor tüm gün mahvediyor. Doktor bu sebeple Folidoce diye bir ilaç vericem dedi tek başına b12 ve folikasit içeren bir vitamin bu. Bu ilacı kullanan oldu mu? Folik asit için? Buarada a vitamini bebekte zararı var diye okudum elenatal mi devam etsem yoksa folidoce mu geçsem