Geçen ay rahim filmi oldum hanımlar. Ovulasyon takibi yaptım değerlendirdim doktor hem eşim için hemde kendim için vitamin ilacı verdi kullandım. Bir iki defa ara kanama oldu leke şeklinde. Adetime 2 gün kaldı. Kaç kere normal test erken gebelik testi yaptım sonuç negatif maalesef. Ama şiddetli göğüs bel ağrısı ara ara kasıklarımda ağrı var. Adet olcak gibiyim geçen yıldan beri deniyoruz herhangi bir problemiz yok dedi doktor. Sizde durum nedir?