Nesli664066 ben bundan 2 sene önce kürtaj oldum canım erken öğrendim onu da gittim kese boş dedi bida gittim çocuk yine yok dedi en son çocuk oluşmuş ama kalp atışı yok dedi kese gelişmiyor dedi kürtaj oldum ama bunlara hep alttan baktı o kadar çok tiksindim ki her gitmede onun için gitmedim şimdi bekliyorum yarıni kan testi ile artışa göre giderim