Eliftncc Birikii hmm benim 4 ay olacak henüz olmadım. Bebekleri emzirdiniz mi acaba ondan olabilir mi ben aktif emziriyorum ikisinide
Birikii Eliftncc emzirmedim ama anne sütü verdim sadece sağarak 4ay . İlk doğumumdan sonra da 2 ay sonra olmuştum regl 2 sene de emzirmiştim emzirme geciktirir derler yapı meselesi
Eliftncc Birikii yani ben regl olmadığim için korkuyorum. Doktor yumurtamla oluyor hamile kalınabilir demişti regl olmasanda siz tekrar ne zaman hamile kaldımız özel değilse
Birikii Eliftncc korunmuyormusunuz? Regl olmasanız da emzirseniz de korunmanız gerek hamilelik düşünmüyorsanız. 5 sene sonra hamile kaldım kendi isteğimle
Eliftncc Birikii korunuyoruz da işte insan korkuyor yine regl olsam yumurtlama günlerime ekstra dikkat ederim neyse bakalım olurum bende yakın zamanda inşallah