Htcnur19 Merhaba kızlar ikinci kızıma gebeyim 30 haftalık ilk tekmesini 15 haftada hissettim ozamandan beri gece gündüz aşırı hareketli ve sürekli genleşen bir bebeğim var sürekli tekme atıyor anne karnında böyle olması normal mi ilk gebeliğimde hiç öyle olmamıştı benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu
nergis-3567 Benim de ikinci gebeliğim 37 haftalığım bebeğim çok hareketli atta hareketleri bazen canımı acıtıyor ama bence çok normal 😍🥰
Htcnur19 nergis-3567 evet çok canımı da yakıyor ama ilk gebeliğimde hiç yaşayamadım sürekli hareket halinde olması şaşırtıyor sormak istedim Allah sağlıklı sıhhatli nasip etsin korkmadı değilim başlarda kalbinde parlaklık görüldü ama onun dışında bir sıkıntı çıkmadı doktor normal dedi çevrem sürekli normal değil diyor aklımda kaldı
iremmakk Benim ilk hamileliğim ilk tekmesini 17 de hissettim. 23 haftalık ama 3 haftadır her gün sabah akşam tekmeliyor, özellikle ben yatınca kıpır kıpır ne eli ne ayağı duruyor 😁 ben normal olduğunu düşünüyodum valla
Babyx1 Benimde ilk gebeliğim artık geceleri uyutmayacak dereceye geldi hareketleri çok sert ve sürekli kıpır kıpır nst bile çekemiyoruz doğru düzgün. Normal mi acaba bu kudurukluk bende merak ediyorum 😂😂
Htcnur19 Babyx1 Yaaa çok güldüm galiba bunlar doğumdan sonra bizi gece gündüz hiç rahat bırakmayacaklar değil mi 😂🥰