Suleberkan Arkadaşlar çarşamba günü spinal sezeryan oldum. Ağrılarımdan duramıyorum bol bol yürümemi söledi doktor ama yürürken dikiş yerimde aşırı yanma ve agrı var yatınca hiçbirşeyim yok :( sizlerinde ölemi kaç günde toparlandınız normalmi 3 gün olmasına ragmen bukadar acı çekmem
sonsuzmasalim Suleberkan ben cumartesi spinal sezeryan oldum ve ilk kez pazar günü kalkıp yürüdüm ve çok ağrım vardı. Bol bol yürü ama yavaş yürü. Yatıp oturup kalkarken yavaş yap. Ben bugün olmuş daha bazen yataktan kalkarken batma hissediyorum onun dışında iyiyim çok şükür
Elifsaadet Suleberkan ben yaşamadım ama kardeşim sezaryen oldu. 1 haftada toparlanabildi, ilk günler yardım alarak tuvalate yürüyordu. Tutunmadan canı acıyordu yavaş hareket ediyordu. Ama geçiyor korkmayın. 1 hafta sonra kendi işini rahat görmeye başladı.
Merve5002 Suleberkan canım bir tanıdığım 4 gün ful yattı dinlendi WC harici kalkmadı hiç 5. Gün bir baktık kalktı oturuyo geziyo ve çokta iyiydi. Çok şaşırmıştım
Suleberkan sonsuzmasalim dikiş bölgenizde sizinde yanma çok oluyormu allahım ağrısı dayanılmaz birşey yaa bıçak saplanır gibi aynı anda giriyor
Hanifeak Suleberkan benim yaklaşık iki hafta sanki bi tarafa dönerken içimden birşeyler dönüyormuş gibi hissediyordum ya