Tip1 Şeker hastasıyım ilk hamileliğim daha öncede düşüklerm oldu ama şekerden değil şimdi sürekli olumsuz konuşan insanlar var diyet yapıyorum doktor kontrollerime gidiyorum ama çevrem şeker hastasının bebeği olmaz diyor sağlıklı bir şekilde doğum yapan anneler var mı acaba aranızda olumsuz yönleri nedir?