Yumurtlaması falan normal olup geç öğrenen var mı aranızda. Bakıyorum bazıları bir hafta önceden falan öğreniyor. Benim adetime 2 gün kaldı çok belirtim var test yaptım ama negatif çıktı yıkıldım resmen çok emindim oysaki. Çünkü yoğun bulantı kasık ağrısı göğüslerde büyüme koku hassasiyeti bir sürü belirti vardı. Erken gebelik testleri bir haftaya kadar kesin sonuç yazıyor olsa çıkardı heralde. Yumurtlamanın üstünden 12 gün geçti. Bundan daha geç öğrenen var mı aranızda pco falan olmayıp