gly_frkn ben Esma Özacar Mert isimli doktora gidiyorum ( kendisiylede tanıştım ama asistanları oluyor genelde iki tane asistanına denk geldim şimdiye kadar ikiside en az Esma Hoca kadar mükemmel ilgilendi) sekreteri olsun kendileri olsun güzelce dinleyip yardımcı oluyor asla lafınızı kesmiyor heyecanınızı paylaşıyorlar bence bu çok güzel bişey çünkü onca hastaya alışık olmalarına rağmen bana bunu hissettirebilmiş olmaları çok kıymetli benim için düşünün en az 6 dk ultrasonda inceleyip bebeğim hakkında tek tek bilgi verdi bana ve sohbet şeklinde ilerledi konuşma içim rahat etsin diye istediğim her görüntüyü ekranı bana çevirip anlatarak aktardı aynı şekilde sekreterde ( yoğun zamanlarda ikiler kişi alıyorlar biri muayne olurken diğerinin bilgileri açılıyor) bekleme sırasında benimle sohbet edip güler yüzle karşılıyor ve doktordan önce bi kaç şey sordum bildiklerini cevaplayıp diğerlerini doktora yönlendiriyor yani sekreterdende hiç incinmedim şu ana kadar doğuma gelince duyduğum kadarıyla ebeler çok iyiymiş yakın çevrem özelden farkı yok oranın dedi yoğun değilse tekli odalarda bile kalınıyormuş ve ilgi güzelmiş inşallah öylesine ebeye denk geliriz onuda yaşayıp göreceğiz ben şuan orda doğurmakta kararlıyım 🤲🏻