Elasude Desdem49 Desdem49 sezeryanda takipli doktorunuz yoksa o gün başka doktor mu geliyor ameliyata acaba devlette devlet hastanesinde dogumda ilgisizlik olduğu söylendiği için tedirgin olduk birde hijyen
Desdem49 Elasude canım kendi dokturum girmedi ama yapanlarda çok iyiydi yani ilk doğumun özelde yaptı o kadar memnun kalmamıştım
Elasude Desdem49 bende özel gidiyorum şuanda fakat doğum ücretleri 50-65 bin civarı çok pahalı maalesef