Kızlar oğluma ikinci kardeş istiyorum ama kistler den dolayı doktor normal imkansız tüp bebeğe yönlenin dedi ama eşim olumsuz ilk normal oldu bu da normal olur diyor ama 15 aydır korunmuyoruz hala pozitif göremedim…Hamilelerin duasi kabul olur.😅Alayım duaları lütfen.