Merhabalar. 1 hafta sonra detaylı ultrasona gireceğim. Perinatoloji olan özel bı yer buldum. Ama etrafımdaki bı kaç kişi bebeğe çok zararlı olduğunu ve radyasyon yaydığını söylüyor. Böyle bişey olsa doktorum önermezdi ama kafamı da karıştırmadilar değil. Siz ne düşünüyorsunuz?