Canım doktorunla görüşmen eniyisi ayda bir rutin idrar kan istemedilermi? Ben doktora gidemesem bile mutlaka sağlık ocağında veriyorum😍 20 günde bir
Kafana takılacağına sabah erkenden sağlık ocağına git kan idrar ver enazından enfeksiyon varmı yokmu öğrenirsin.
ağrıya gelecek olursak kasık ağrıları dönem dönem oluyor büyüme ağrısı gibi. Bende hep yaşadım. Ama sadece büyüme değil enfeksiyon olduğum zamanlardasa şikayetim kasık ağrısıydı
Oyüzden yada direkt kadın doğum polikliniğine git hem muayne olursun hemde tetkikler yapılır için rahatlar