Ece10 Kızlar eşim indirimden 6 paket 1 numara almış birde bizde vardı 490 adet yapıyor bir numara bebek bezi kaç ay kullanılır elimizde kalır mı acaba
mcansu Ece10 çok fazla almış yüksek ihtimal yarısından çoğu elinizde kalacak Üstelik bebeğe yaramazsa hepsi elinizde kalacak
Berivanlina21 Ece10 kız 6 paket çok gidin 4 paketi 2-3 numarayla değiştirin bari. Bebeğim 35 günlük 2 paket 1 numara kullandım elimde 2-3 numara stok vardı 2 yi denim dedim 2 daha rahat oldu hatta
Minnakpopus Ece10 imkanınız varsa değiştirin ilk ay ya kullanılıyo ya kullanılmıyo 1 numaralar. Bide pişikk olursa hepten çöp
nightingale Ece10 canım ben sadece ilk ay 1 paket kullanmıştım sonra hemen 2 ye geçtik 6 paket çok fazla bence
Bnguuu_102 490 çok fazla olmuş 290 ı götürüp değiştirin bence 2 ve 3 numarayla kullanmanız imkansız o kadar bezi
Bnguuu_102 Ece10 ben de 6 paket bez aldım 50 adet olanlardan yarısı 1 yarısı 2 numara 150 tane falan anca kullanılır diye düşünüyorum valla
Ece10 Beş kiloya kadar yazıyo diye internette 3 aya kadar kullanılır yazıyormuş bir sürü almış iade ediyim o zaman 4 paketi :)
Talentedmom Ece10 stok yapmayın alerji edebilir kullanamayabilirsiniz biraz deneyin öyle alırsınız mesela biz prima care almıştık sürekli sızdırdı yazık oldu bezlere başkasına verdim her marka her bebeğe iyi gelmiyor Malesef
Ece10 Talentedmom doğru söylüyosunuz bizde ondan aldık genelde yapmıyor diyorlar ama belli olmaz tabi