Talentedmom 3 yıl önce Elele allroad 2 idi sanırım adı, travel sistem bebek arabasını almıştım ben de. Pandemi dönemi diye çok çıkıp dolaşamamıştım internetten istedim. Geldiğinde gözüme çok büyük göründü. Kabaydı inkar edemem. Ama doğum beklediğimizden erken bir vakitte olunca iade edip yenisini alamadan mecbur kalıp pusetini kullandık. Arabanın sürüşü çok rahat, bebek içinde rahat ve güvenli duruyor, alt sepeti vs çok iyi. O konularda elhamdülillah çok memnun kaldım. Tek eksisi büyüklüğü. Arabanın bagajında çok yer kaplıyor ve ağır olduğu için bebekle birlikte taşınması imkansız. Tek elle de kapanmıyor zaten. Ama benim o zamanki evimin yolları çok kötüydü, anca o götürürmüş beni diyorum. Kızım 3 yaşını geçti hala çok aktif kullanıyorum. Ancak alacak olursanız bir tavsiyem olacak. Garanti süresinin bitmesine yakın götürüp bakımlarını yaptırın. Çünkü kızım ağırlaştıktan ve pazar arabası olarak kullanmaya başladıktan sonra muhtemelen ağırlıktan dengesi biraz kaymaya başladı.
Markanın kabin boyları hakkında bilgim yok bu arada. Sadece kullandığım modelin tecrübesini aktarmak istedim.