Zehranurikilik Kızlar 21+4 üm bazen karnımın içi sızlıyor sizde de öyle oluyorumu bebeğimi hissediyorum tekmelerini ama bazen sızı oluyo bu normal mi
Tugba_turk46 Zehranurikilik 3 haftadır karnımın içinde çok değişik ağrılar oluyor yırtılma hissini karnımın içinde hissediyorum ansızın sızlama sancı giriyor göbek deliğim sancılanıyor ilk gebeliğimde hiç böyle birşey olmamıştı bunda neden oldu merak ediyorum
danla2711 Zehranurikilik merhaba aynı haftadayız 21+1 im bende benimde 1 haftadır karnımın içinde acı oluyor sanki spor yapmışım ve hamlamış gibi 😄 muhtemelen karnımız büyüdüğü için oluyor
AybenYB Zehranurikilik rahim sürekli büyüdüğü için olabiliyormuş bu tarz ağrılar, bende de var 15+6yım
Zehranurikilik Tugba_turk46 ben doktoruma sordum normal iç karın ağrısı sızısı dedi sen kaç haftalıksın
Zehranurikilik danla2711 evet aynı haftalığız 🥰 doktorum normal dedi karnımız büyüyo bide organlar yer değiştiriyormuş bebek yukarı çıktığı için