Kızlar merhaba,
17 ocakta transferim var. Bugun prolutex iğnemi yaptım sabah yaparken bir acı olmadı. Fakat resmen vurduğum yer saatlerdir ağrıtor ve acıyor. Süreç çok uzun kullananlara şunu sormak istiyorum alışıyor mu vucut yoksa her gün bu acıyı yaşıyor muyuz