Sevgilimmmmmmm Dün oturuyorudum ellim karnımdaydı hemen göbeğimin altında. Biraz nefes alışverişimi yavaslattigimda orda pıt pıt bir şeyler atmaya başladı. Bebek miydi bu çok değişik oldum. 18+2 haftalığım 🤗
Zehranurikilik Sevgilimmmmmmm Sevgilimmmmmmm evet zaten 18 den sonra net hissediyorsun bebeği 21 de net hissedersin ben 21+4 üm futbolcu olcak benim oğlum öyle hissediyorum tekmeleri düşün 😂
Turuncukadin Sevgilimmmmmmm bebektir muhtemelen kişiden kişiye göre değişiyor ama ben 16 haftalıkken öyle hissetmiştim şimdi 21 haftalık dışardan da görünüyor çok nadir de olsa🥰
Esraa00 Sevgilimmmmmmm Bebektir tabi ki ne damarı ayol😄kişiden kişiye değişir belki gayet doktoruma sordum hocam böyle böyle hissediyorum diye hatta eş zamanda hissettiğim anda bebeğim gerçekten hareket ediyordu Yani bebektir özellikle sırt üstü uzanınca hissediyorum böyle pıt pıt
Miyosss Sevgilimmmmmmm damar olma ihtimali çok yüksek canm. Bende o haftalarda dediğin şekilde pıtırtı hissediyordum doktorum karnından geçen damarlar demişti 🤭
Ebrarhcr Sevgilimmmmmmm bebektir canım insan anlıyor biraz daha hareketleri çoğalsın sen kendin diyeceksin zaten o hareket onunmuş demek ki diye çünkü aynı şekilde his oluyor