MiracAlpinveUmutunAnnesi Edanuroral Bebeğimin çantası hazır. Benim bir kaç eksiğim var 😂 35+2 haftalık hamileyim bence ocak sonu şubat başı gibi gelecek ama 14 şubatta 40 haftam doluyor 😂 Valla bir an önce Rabbimin izniyle gelsin istiyorum sağlıklı olacaksa hayırlısı ile bugün bile doğurabilirim 🤭
helloandhello Edanuroral hastane çantam hazır değil diğerleri tamam bir çoraplarını ütüleceğim kapı süsü eksigim kaldı birde gerisi tamam 👍💘
Evrimnbe Edanuroral 35+2 herşeyim hazır bekliyorum uygulama şubat 15 gösteriyor ama bekler mi bilmiyorum henüz doğum içinde konuşmadık bu hafta kontrolüm var belli olur diye düşünüyorum
Ebrarhcr Edanuroral 35+0 bebeğimin eksikleri bitti battaniye kaldı sadece hastane çantası hazır benim bi kaç eksiğim var
helloandhello MiracAlpinveUmutunAnnesi aynı bende öyleyim 19 Şubat gösteriyor tahmini doğum bakalım artık 😍
2minnakannesi0 MiracAlpinveUmutunAnnesi sizinle aynıymısız 14 şubatta doluyor bizim de 🤭😂 ben beklemeyiz o kadar diyorum benim ki biraz aceleci siz ne durumdasınız
mahirsmom MiracAlpinveUmutunAnnesi günü gününe aynıyız bizim de 14 Şubat gösteriyor ama maşallah oğlum o kadar hareketli ki asla bekleyeceğini sanmıyorum en geç 10 Şubat diyorum 😅 ben de bugün çantasını hazırlayacağım insallahh
kuzuannesi4234 Benim uygulama son 48 gözüküyor yatak ve dolap hariç alışverişini bitirdik şükür🖐 34.haftamda da kıyafetlerini yıkayıp hastane çantasını hazırlayacağımm😍 kız bebek bekliyoruz inşallah
Merve-metin Edanuroral hastane çantam hazır eksiğim kalmadı çok şükür dün de sezeryan için gün verdi doktorum rabbim nasip ederse 6 şubatta oğlumu kucağıma alacam heyecanlı bekleyiş başladı artık 😍😍
2minnakannesi0 Edanuroral herseyi kenari hazirladim ama daha çantaya yerlestirmedim bi kaç eksik kaldı 35+2 deyiz biraz ev temizliyorum biraz eksikleri tamamlıyorum biraz korkuyorum nasıl olacak diye bekliyoruz öyle 🤭 siz neler yaptınız bitti mi hazırlıklar
MiracAlpinveUmutunAnnesi mahirsmom 2minnakannesi0 Bugün o yorumu yazdıktan sonra bir ağrım geldi şuan zor yatıyorum belimin ağrısından çok farkli bir akıntım da geldi ama nişan mı değil mi bilmiyorum kanlı değildi. Çok kafam karıştı. Hayırlısı ile bi doğurabilsek
Kelebeekkk Edanuroral birkaç eksik var ama çantayı bugün hazırladımmm😆 35+1 deyiz. Hediyelikler kaldı onu da yapsam mı yapmasam mı bilemiyorum ben doğuruyorum neden millete hediye alıyorum ki diye aklıma düşünceler gelmiyor değil🤣
2minnakannesi0 MiracAlpinveUmutunAnnesi Rabbim kolaylık versin sağlıkla gelsin inşallah dinlenince geçmiyor mu bel ağrınız
mahirsmom MiracAlpinveUmutunAnnesi sağlıcakla hayırlı zamanda gelsin inşallah bir iki hafta daha dayansa iyi olur bebiş. Ağrınız geçmezse doktora gidin mutlaka
MiracAlpinveUmutunAnnesi mahirsmom Geçti Geçti şükür o neydi bende anlamadım ama hayırlısı olsun 2minnakannesi0
Hande_12 Hastane çantasına ne koydunuz abartısıza bir şekilde sadece gerekli ne olabilir ben daha hazırlamadım