Gkcece1 6 haftalık hamileyim. 2.gebeliğim ilkinde hiç yerleşme kanaması falan yaşamadım. Bunda 4 akşamdır ama sadece akşamları kasık ağrısı ve kahverengi lekelenme oluyor. Bu normal midir acaba doktora yarın gideceğim bilgisi olan var mı?
Newmomdml Gkcece1 bende de 16. Haftada aynisi olmustu bekledim gecmesini 4 gun sonra acile gittim neden bu kadar bekledin diye azarlandim 😅😅 baktıklarında aktif kanama yoktu ama progestan verdi doktorum hemen kesildi. Hamilelikte hic bir kanama ya da lekelenme normal sayilmiyor o yuzden kadin dogumcunuza gidin