Linagul Selam tatlı hamileler 🌺 Bebeğime Doğa Lina ismi koymayı düşünüyoruz. Bugün sosyal medya da tesadüfen Linda ismini gördüm. Sesleniş olarak Doğa Linda güzel gibi geldi. Sizce hangi şekilde daha güzel ve uyumlu? Doğa Lina mı Doğa Linda mı 🥰
MiracAlpinveUmutunAnnesi Linagul Bana ikisi de pek uyumlu gelmedi çünkü iki isim de kendi başına güzel 😂 Eğer ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalırsak Doğa Lina daha güzel