Merve_4242 Merhaba bnde gonal f kulanicam adetim kahve leke şeklinde çok az geliyor doktor yarın kulanmaya başla dedi ama bn adetimin tam sokulmedigini söylemeyi atlamışım bi sorun olurmu acaba