Kızlar sağlık ocağından 13 ocakta gelirsiniz demişlerdi 3 ay önce ama hava çok kötü ve annemdeyim bir hafta sonra gitsem sorun olur mu 17+2 yiz ne için çağırdıklarını da bilmiyorum hemşireye yazdım ama pazar olduğu için muhtemelen sabah cevap vericek