nazliss96 merhaba kızlar bir sorum olacak diyelim 1 sene cocuk denedık sureklı folık asite devam etmelımıyız belkı uzun süre sonra olacak hep devam edecekmıyız soran varmı doktora
1gokces kuzu ben doktora gidip hamilelik planladığımızı söyledim folik asit verdi kullandım ertesi ay hamile kaldım suan 3. aylığım bırakacağız bu son ay dedi belki ilacı değiştirir belki tamamen bıraktırır bilmiyorum
babygirl02 Talentedmom ben doktora gebelik düşündüğümü söyledim o da folik asit verdi gebelik oluşana kadar devam et dedi