Mesela ben sabah 4 gibi lavaboya çıktığımda Nişan görmüştüm ama sancım yoktu saat 9 gibi filan yavaştan sancım gelmeye başladı ama ilk kez sancım oluyordu duzensizdi adet sancısı gibi kasıklarıma da vuran bir sancı sonra bir yakınıma sordum bana dakika tut dedi eğer düzenli sancın olmaya başlarsa doğumun yakındır dedi hastaneye doğum sancım 10 dakika da 1 e düşünce saat 3 gibi gittim 5 cm acilmam oluşmuştu ve akşam 8 gibi suyumunda gelmesiyle suni sancı da verilerek doğum yaptım