Kızlar 2 3 gündür göğüs kafesimin sağ tarafı aşırı derecede batıyor derin nefes alamıyorum sancısınsan. daha 20+2 deyim bebeğin baskısı olabileceğini düşünmüyorum ama yaşayan var mı gebelik zehirlenmesinde vs de oluyomuş sanırım biraz korkmaya başladım açıkçası neden olabilir