CerenKim Kızlar 20+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hep kasık bölgemde hissediyorum bu bebek hareketi mi yoksa rahmin kasılması mı emin olamadım sizde durumlar nasıl?
seyma0661 CerenKim bebek hareketi olabilir zaten aşağıdan yukarı doğru büyüyor benim bebiş makat geliş tekme atınca hala kasık çevresinde hissediyorum 30+5olduk 😂
CerenKim yacaco06 ayy valla sevindim bazen böyle şüpheye düşüyor gibi oluyordum acaba bebek değil mi diye 😍
seyma0661 CerenKim evet başı yukarda 😂 ama dönebilir benimki 1 kere döndü 25.haftada, sonraki kontrolde yine makat gelişe dönmüştü bakalım ilerleyen haftalarda ne olur 36ya kadar döner diyorlar normal doğum için
hamcokelek33 seyma0661 benim bebeğin de kafası yukarıda yaaa makat geliş olunca ne oluyor acaba hiç bilmiyordum