Merhaba arkadaşlar şuan 38+5 haftalık gebeyim Perşembe günü nstye bağlandım sancıların var dediler ama hissetmiyordum gece 2 sıraları sancılarım başladı fakat durunca yattım sabah uyandığımda sümüksü şeklinde az miktarda kanamam vardı banyo yaptım,dün de çok yürüdüğüm gece pek de sancım yoktu. Ama sabah uyanıp pedimi değiştirdiğim de baya ıslaktı acaba suyum sızıntı şeklinde gelmiş olabilir mi çünkü gece boyunca da sürekli lavaboya gittim acaba afedersiniz temizlenirken pedim öyle su biriktirmiş olabilir mi? İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim?