Özel takipliyim 32. Haftada gittiğimde bebeğim 1997 gr 42 cm boyundaydı 33 Te devlete gittim 2370 gr boyu da 4 gün ileri çıktı rakam olarak söylemedi. 34. Haftadamda yani dün özele gittim kendi doktoruma kilosu 2320 çıktı boyu 43.5 cm çıktı 2 haftada çok az büyümüş normalde hep ileri çıkardı 32. Haftada haftasıyla uyumlu çıktı şimdi 34+1 olması gerekirken 33+0 çıktı hangisine güveneceğimi şaşırdım. Gebeliğim şu ana kadar sorunsuz geçerken kaşıntı ayak şişkinliği başladı gebelik kolestazı için kan vereceğim bundan olmuş olabilir mi ? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim 🌸