Kızlar 35.haftada hastaneye kontrole gitmiştim ve doktor suyunun azaldığını çocuğu almaları gerektiğini söyledi. Sonra asistan 36yı bekleyelim dedi beni gönderdi. 36.haftada gittim başka bir doktor baktı suyunun iyi hareketleri bine iyi olduğunu söyledi 37+3 haftaya kadar gittim gittim geldim. Sonunda doğurdum ve 3.gün kızımın kakasındsn kan geldi. Hamileyken yeşil sulu akıntı çok oluyordu Hatta bir çok kişi anne karnında kakasını yer dedi. Kanın sebebi bu olabilir mi? Doktor anneden de enfeksiyon geçmiş olabilir dedi. Eğer öyleyse hastaneyi şikayet etmeyi düşünüyorum. 7 gündür kızım yoğunbakımda yatıyor içim gidiyor. 😔