betulkprn hnf34 ayyyy çok sevindim yarın gidecektiniz dimi siz çok sevindim Rabbim tamamına erdirsin 🌸🌸🌸 alttan mı bakıldı yoksa ultrasonda gördünüz mü
hnf34 betulkprn ama sağ yumurtalığımda 4cm kist görüldü. Geçen ay muayenem de yoktu. Gebeliğe bağlı olabilir dedi. Çok ağrı yapmadığı müddetçe sorun yapmaz dedi.
minikelebek_ hnf34 ben cuma gününe kadar 5+1 olucam görünür o zaman,ultrason kâğıdı verdilermi size 😍
betulkprn hnf34 Allahın izniyle bir şey olmaz devamlı pozitif düşünün çok içten söylüyorum insan pozitif düşününce her şey daha olurunda gidiyor tekrardan hayırlı olsun Rabbim sağlıkla tamamını getirsin 🌸🌸🌸 Ultrason kağıdı verildimi
hnf34 betulkprn hep pozitif düşünüyorum sağlıkla güzelce ilerleyecek inşaallah :) doktor kese sağlıklı gözüküyor dedi o bana yeter kist sana sıkıntı yapmadığı müddetçe ağrı gibi sıkıntı yok dedi
hnf34 minikelebek_ aminn canım inşaallah:) öyle güzel bir duygu ki öğreniyorsun keseyi görmek için sabırsızlanıyorsun, şimdi kalp atışı için bekliycez hem de o zamana kese de büyümüş olur ☺️ iki hafta sonraya çağırdı geçmez bana şimdi iki hafta 🙃
minikelebek_ hnf34 benimde 27 sinde normalde randevum dayanamayıp cuma günü özele gidicem ama gerçekten beklemek zor oluyor 😂
hnf34 minikelebek_ ben dayanamadım gittim başka hastanedeydim doktorum daha geç bir tarihe çağırmıştı. Doktorumu da değiştirmek istiyordum zaten. Hem doktorumu değiştirdim hem de keseyi gördüm. Şimdi beni de 27 Ocak a çağırdı kalp atışı için yani sen gittiğinde hem kese hem kalp atışını göreceksin