23+2de kız bebiş bekliyorum.iyi gibiyim aslında ara sıra bir karın ağrım oluyor onun dışında bir şikayetim yok arada bebeğe alışveriş vs yapıp kendimi motive etmeye çalışıyorummm kendi kiyafetlerimin de çoğu olmuyor ama kendime yapmak istemiyorum neden bilmiyorum üzerime ne olursa onu giyiyorum