Yarın bebiş kendini gösterirse cinsiyet belli olacak. 17+4 olacağız. Ama biz cinsiyeti salı günü öğreneceğiz. Annem öğrenip pasta yaptıracak. Anneannemlerle falan kutlayacağız. Kayınvalidemleri görüntülü arayacağız. Hem de benim doğum günümü erken kutlayacağız 2 hafta kadar. 😂 Dün bebişi top olmuş bir şekilde yakaladım elimin altında. Şişmişti dedim hayırdır erkenden çıkmak mı istiyorsun. Ufaktan hareketlerini de hissedince bir tuhaf oluyor insan.