Biz 2.ayimizdan bu yana doktorunuzun talebi üzerine bu ilacı kullandık bu süreçte dün 3.doktor değişikliği yaptık.İlk 2 doktor bu ilaca devam derken dün ki doktorumuzdan aldığımız bilgi bu ilaç gebelere yasak 2 3 yil oldu dedi şaşırdık kaldık 3 doktor da özelde bu arada.
Kullanan varsa bir kaç doktora daha danışmasini öneririm.