bsrakry alttan muayenede rahat hissetmiyorum kendimi istemiyorum, modern tıbbın Bu kadar geliştiği bir çağdayız ama sanki tıp yokmuş gibi ilkel bir şekilde alttan bakarak sonuca ulaşmak bana çok saçma geliyor bunu kabul etmek zorunda değilim.
Kandan bakılır ultrasondan bakılır, ama benim doktor (!) bunu kabul etmedi kolaya kaçmak için. Kızgınlığım buna.