Ceriko Hndn1234 ay hadi insallah hayır haberlerle geliriz. Benım çift embriyoydu fakat kalitelerimiz düşük biraz şansa ihtiyacımız var bakalım 🥹
october Ceriko embriyo olduktan sonra kalitesi önemli değil bence. embriyo olabilmişler bu yeterli😀 hangimiz 5aa’yız ki acaba ☺️