Zeykucuk Merhaba, ben 5 haftalıkken doktor muayenemde keseyi gördük fakat içini görmedik benim gibi olan var mı, normal mi
Rabiia_9 Merhaba ben hamileliğimi öğrendiğimde 4.haftaydı alt muayenesi yapıldı fakat bu zararlıymış galiba küçük bir kese olarak görüldü en sağlıklısı 6. Haftada kontrole gitmek