Kızlar 1 sene önceki döngüm 28 gündü.iki kürtajım var döngüm 1 senedir 30-31 gün. 8 aydır deniyoruz olmuyor bu ay 13 ünde adet olmam gerekiyorken 10 un da adet oldum 3 gün önce . Bazı yorumlar okudum vücut kendini gebeliğe hazırlarken böyle oluyormuş bır iki aya hamile kaldım vs diye . Bu cümleler bile ümit oldu bana böyle olan var mı gerçekten aramızda